چفیه های بهشتی

دلنوشته/شهدا اکنون یاریم کنید ....

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ

«بسم رب شهدا»

سلام بر رسول خدا:آنکه زانوی ابوسفیان را به خاک مالید. سلام برامیرالمومنین:آنکه پشت نهروانی هارا شکست . وسلام برتوای شهید ،ای پیرو راستین ،سلام برتو که جنگیدی تااز مقدسات ، ناموس و خاک  وطن خود دفاع کنی . باجهان طرف بودی با دستان خالی؛ولی تو پیروزی همچون پیروزی حسین ابن علی (ع )در صحرای  کربلا .

پیش نمایش طرح(کلیک کنید)

آنگاه که سر آن حضرت بالای نیزها بود همگان دانستند که او پیروز است .وحال تو با بدنی بی سر ،با بدنی بی دست وپا پیروزی ...آری تو پیروزی ،تو در جنگ نظامی پیروز شدی و محبوب . شهدا  اکنون یاریم کنید  تادر مقدس ترین نبرد یعنی جنگ عقیده ،جنگ نرم پیروز شوم ،یاریم کنید  تا در سخت ترین تهاجم موفق شوم وحرمت خون تو ودیگر برادران هم رزمت را نگه دارم ، یاریم کنید  تا من کمترباعث خجلت شما  شوم.وقتی با پای برهنه در مناطق عملیاتی غرب وجنوب قدم می گزارم حال مادری را درک می کنم که سال ها در انتظار توست . وقتی سنگرهای معلمی رابه عطر عشق میبینم آنگاه در میابم که باید آنهارا با گریه عبادت کنم؛وبااین اشک ها وضوبیاورم وآسمان را زیارت کنم .. آری شلمچه شروع غم کربلاست کربلایی همانند کربلای 4 و بیت المقدس 7 ، ... هویزه هوای حسین را دارد از آنجا می شود بوی بهشت را حس کرد ودل تنگ بود .من دلتنگی را دیدم ودل تنگ تر برگشتم ،دل تنگ آن بوی عشق ودیگر دل تنگی هایی که هر لحظه قلبم را ازجایی می کند .

ومن برگشتم با کوله باری از حسرت ودلتنگی ......

شهدا یاریمان کنید تا در این وا نفسای زندگی ازخونتان گذر نکنیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی